Dag 18 Les Landes

4 juni 2017 - Landes, Frankrijk

Dag 18
Hilde:
Vanmorgen sms-je van Michel die op de camping had gestaan dat hij niet kon fietsen vanwege zitvlakproblemen .  Wat nu?  Hij wou een dag rust maar ja, zou dat helpen? Vaak is een dagje niet genoeg . Langer zou ook niet gaan vanwege tijdsindeling en terugvlucht.   Ander voorstel van hem was om samen langs de kust toch terug omhoog te gaan. Maar ja, dat vonden we wel erg rigoreus en zou dan zijn probleem wel oplossen was ook de vraag. Ons voorstel was dat hij de trein nam naar Saint Jean Pied de Port, dan had hij enkele dagen rust., Uiteindelijk zijn  Ap en ik wel door gegaan. Of Michel de trein naar St Jean Pied de Port of naar huis zou nemen, bleef even in de lucht hangen, maar later begrepen we dat hij ermee stopte. Wat een ongelooflijke teleurstelling om zo uit elkaar te moeten gaan terwijl het juist zo goed ging  en zo leuk was samen. Echt een verschrikkelijk gevoel hoor.
Ap:
De eerste dertig km alleen maar door de wijnvelden van de Bordeaux, beetje glooiend, maar lang niet zo zwaar als de afgelopen dagen. Daarna 40 km door de bossen van Les Landes. Op 5 km voor de camping waar we heen gingen  in Hostens kwamen we twee andere fietsers tegen en die wisten te vertellen dat de camping dicht was. Nu kamperen we voor de derde keer hij particulieren op hun land. We krijgen thee en koffie, kunnen in de open  garage zitten, want inmiddels regent het behoorlijk, en we mochten douchen. Wat gastvrij zijn die Fransen . En ze hebben nog WiFi ook.

1. Mieke Wanders:
    4 juni 2017
    Doorzetten jullie! Hilde, sinds kort heb ik ook een ebike! Je weet niet wat je overkomt,HEERLIJK!!!!!! Kan ik met je meefietsen.......
  2. Ria Broer:
    5 juni 2017
    Wat ontzettend jammer...Jullie gaan gewoon door hoor, dit kan je niet op je laten zitten. In de eerste plaats is het geweldig om door Frankrijk te fietsen en als je een doel hebt, moet je dat ook zien te bereiken. Knap van jullie en ook samen heb je steun aan elkaar toch? Gewoon doorgaan en positiviteit is heel belangrijk maar dat lees ik tussen de regels door dat dat er bij jullie wel inzit. Volhouden nu, je bent al zo'n eind gekomen. Veel succes en we blijven je volgen!!!!!