Dag 12 Tours

29 mei 2017 - Tours, Frankrijk

Hilde: Vandaag rustig aan gedaan , soort rustdag maar ook weer niet. Eerst bij de nonnen waar we geslapen hadden ontbeten, was wel erg karig, nou ja. Daarna in Tours lekker rondgefietst en overal gekeken, hele mooie leuke gezellige stad. Ergens op terrasje bij leuke koffiebar langdurig gezeten. Helemaal top. Toen naar de eerste de beste camping want het was een rustdag, maar dat liep toch even anders, want de eerste camping was dicht, de tweede was in een gehucht zonder winkel en ook geen bakker, dus toen maar 15 km door naar de volgende, die wel open was, in Sainte-Maure-de-Touraine. Prima camping municipal met goeie douches etc en met WiFi , jaja. Alles bijelkaar toch nog 48 km. Nou ja, beetje rustdag dus wel. En het was een stuk koeler dan gisteren, dus eigenlijk prima fietsweer. In het dorp hier lekker buiten pizza gegeten. Morgen richting Poitier en daarna de kust. Dan kijken we of we misschien wel helemaal niet naar Santiago gaan, maar via de kust van Frankrijk langs Bretagne en Normandië terug fietsen. Ook leuk hoor.

1. Wil SA:
    29 mei 2017
    Groot gelijk lekker genieten en niet racen. Genieten van al het moois!
  2. Leny:
    29 mei 2017
    wat nu? Geen Santiago? Is het te Zwaar?
  3. Eric Dix:
    29 mei 2017
    Hé doos, wat krijgen we nu? Wel een beetje doorpakken zusje! Santiago was toch het doel? Go for it girl.
  4. Carel:
    30 mei 2017
    Ik ben helemaal verbaasd !
    Het gaat zo goed toch ? Is leuk.....en dan terug fietsen ?! Haha vanaf Santiago kan je ook terug fietsen hoor ! Ik dacht juist al zoiets als ik zoek een flixbus waar mn fiets bij mee kan en fiets verder met jullie mee want begin jaloers te worden Ik trof laatst iemand die t ook gefietst heeft Zij had in Frankrijk zelf gekookt maar in Spanje niet want het was daar veel goedkoper
  5. Cor.veerhuis:
    30 mei 2017
    Wat nu? Vorige keer was het doel Barcelona, onderweg was er soms sprake van een andere route, maar weet je nog hoe goed het voelde om het gestelde doel bereikt te hebben?
    Bon Camino wenst men Pelgrims.
  6. Marinus:
    30 mei 2017
    Kom kom,, luister naar je grote broer! En never opgeven.. nog kastelen kijken bij Tours, ligt ook het dorpje Montrichard,,met de grot woningen, eerder geweest Hilde.
  7. Mieke:
    30 mei 2017
    Hou vol; jullie kunnen het!
  8. Rein De vries:
    31 mei 2017
    Ha Michel.
    Heel gewoon hoor zo' n dipje na de12e dag. Hebben alle fietsers. Het weer wordt normaler dus jullie gaan het makkelijk halen.
    En Baskenland is heel mooi.
  9. Ruud Ackers:
    31 mei 2017
    Hou het doel voor ogen. Dat andere rondje kan altijd nog. Zijn jullie al over de helft?