Dag 25 Logrono

11 juni 2017 - Logroño, Spanje

Dag 25
Hilde:
Vanmorgen even rustig aan gedaan met ontbijt en om half tien vertrokken . Was weer een bloedhete dag, eindeloos door graanvelden, heuvel op heuvel af, nergens schaduw, verzengende hitte. Vraag me soms af of dit nou leuk is. Zelf de wind, als die er heel soms is, is heet.
In Estella koffie pauze waar het een drukte van belang was, tja, zondag.  Alle inwoners komen er naar de terrasjes. Bijzonder dat er in de kerk een uitvaartmis werd gehouden, want er verzamelden zich allemaal mensen voor de kerk en op een gegeven moment kwam er een lijkwagen aanrijden met de kist die de kerk werd ingedragen. De ongelooflijk grote zware klokken in de toren gingen behoorlijk te keer. Weer verder naar Logrono waar we rond vier uur waren. Eerst even de stad in voor een bier en ijsje . Ook hier een ontzettende drukte, echt een gekkenhuis, kennelijk een feestdag of zo. Toen naar de camping. Gelukkig plaatsen onder bomen dus lekker schaduw, alleen de ondergrond is naatje, zanderig grint. Nou ja, wel een tafel en stoelen ergens vandaan gehaald, wat een luxe. Vanavond eten we een kant en klaar pakket penne met bolognaisesaus.  Prima binnen te houden.

1. Eric Dix:
    12 juni 2017
    "Prima binnen te houden". Grappig dat die uitdrukking gebruikt. Met een kleine variant gebruik ik die uitdrukking soms ook. Meestal is het dan "Goed binnen te houden". Tja, dat heb je dan als broer en zus. Maar dat fietsen, dat doe ik je niet na.
  2. Ria Broer:
    12 juni 2017
    Chapeau!!!! Meer kan ik niet zeggen. Geweldig wat jullie doen. Wat een doorzettingsvermogen. Ik doe het jullie niet na maar misschien zing ik beter dan jullie?????? Wel graag een positief antwoord. Hou vol!!!!
  3. Carel:
    13 juni 2017
    Ja hoor.........dat is leuk ! misschien niet op dat moment, maar later wel !