Dag 14 Poitiers

31 mei 2017 - Poitiers, Frankrijk

Ap:  Na heerlijk uitgeslapen te hebben zijn we om twaalf uur richting het dorp bij de camping gegaan voor koffie op een terrasje , waar we vanavond ook gaan eten. Daarna is Michel terug gegaan naar de camping en ben ik met Hilde naar Poitiers gefietst 15 km. Dit is de stad van de vele kerken. We zijn naar de kathedraal gefietst hoog gelegen, dus toch weer klimmen en hebben een stempel gekregen bij het Office  du tourisme. Daarna een cafe gezocht met goeie WiFi om het blog bij te werken. Bij de kathedraal twee mede pelgrims ontmoet , een man uit Ned die vanaf Tours naar St Jean Pied de Port fietst  en volgend jaar vanaf daar het laatste stuk doet en een man uit België die net als wij doorgaat naar Santiago. Morgen weer ongeveer 90 km verder richting Angoulème.

1. Wil SA:
    31 mei 2017
    Succes, gaat best lukken.
  2. Eric Dix:
    31 mei 2017
    Klinkt goed. Jullie zijn zo ongeveer al op de helft. Of misschien daar zelfs al overheen. Super!
  3. Leny:
    31 mei 2017
    super Appie, ik ben trots op je. En volhouden he.heel veel succes jullie 3 tjes.
  4. Mieke Wanders:
    Geweldig!!! Doorgaan!!
  5. Ria Broer:
    31 mei 2017
    Heerlijk zo'n dag er tussen dat heb je gewoon nodig. Heerlijk om ook een verslag van jou te lezen Ap!! Wat een onderneming is dit toch maar je bent bijna op de helft. Al die plaatsen kennen wij alleen hebben wij ze met de caravan gedaan maar dit is 100x knapper!!! Hou vol......geniet.....en ga zo door.
  6. Karin:
    1 juni 2017
    Jullie zijn al een heel eind op weg. Geniet van de rustdag en veel succes en plezier.
  7. Lennie Meijer:
    3 juni 2017