Voorbereiding en introductie

13 mei 2017

Begin 2017 zaten tien mensen aan een grote tafel in een rumoerig café 't Hoogt in Utrecht. Een oproep in december 2016 op de site wereldfietser.nl had de tien bij elkaar gebracht.

Wie gaat er mee fietsen naar Santiago de Compostela? Vertrek 18 mei 2017. We zijn nu met drie 60+ fietsers, twee mannen en ik, vrouw. Zou leuk zijn als er nog een gezellige makkelijke vrouw mee gaat, nou ja, een man mag ook. We nemen er zes weken voor en gaan vooral om het genieten / veel zien / terrasjes en zeker niet om er snel te komen. We willen bij goed weer kamperen, dus tentje mee. Humor erg belangrijk! Groetjes, Hilde, Utrecht

Van de tien zouden er zes meegaan. Helaas moesten twee fietsers om persoonlijke redenen afzeggen. Dus bleven we met z'n vieren over: Hilde, Ap, Edith en Michel. Onze leeftijden zitten tussen eind 50 en eind 60. Als proef, om elkaar beter te leren kennen en om afspraken te maken over hoe we met elkaar de tocht gaan maken, hebben we een succesvol weekend  gefietst op de Utrechtse Heuvelrug en gekampeerd bij de boer in Langbroek. Nou ja, kamperen, de helft sliep in de schuur bij de boer vanwege de kou.

In de reisverslagen zullen we wel wat meer over ons zelf vertellen of wordt vanzelf duidelijk wie we zijn en waarom we deze tocht maken. We hebben er, om te beginnen, ontzettend veel zin in.

Wil je wat achtergrondinformatie over de pelgrimstocht, klik dan op onderstaande link.

1. Lennie Meijer:
    Goed begin ! Veel plezier
  2. Eric Dix:
    13 mei 2017
    Dat begint goed zusje. veel plezier!
  3. Jos Kievit:
    16 mei 2017
    Klaarrrrrr......Af......
    Lekker fietsen!
  4. Mieke Wanders:
    17 mei 2017
    Genieten maar.........! Behouden aankomst en thuiskomst!!!!!!++