Dag 6 Compiegne

23 mei 2017 - Compiègne, Frankrijk

Bordje refuge in CompiegneMichel aan de was in de refuge in CompiegneDe refuge in Compiegne

Hilde:  Het  klimmen is begonnen, we beginnen eraan te wennen, moet ook wel, want morgen gaat het echte werk van start. Ook de warmte is begonnen, vandaag weer 24 graden en morgen en overmorgen steeds hogere temperaturen . Vandaag van onder Quentin naar Compiegne , door foret, 65 km. We zitten nu op 500 km totaal, dus 20% van de route al afgelegd in zes dagen.  Vanmiddag hier aangekomen in de Refuge bij een kerk voor pelgrims . Heerlijk. Leuk zaaltje met stuk of tien bedden, keuken, twee douches, centrifuge, dus kleren gewassen en aan lijntjes in het zonnige voorportaal gehangen. Dat alles voor een tientje pp.  Daarna de stad in en heerlijk en gezellig zitten eten in leuke tent met WiFi , haha.

1. Mieke Wanders:
    23 mei 2017
    Super goed hoor!!!! Lijkt me heel leuk allemaal!! Sterkte met de warmte en de klimmetjes!!!
  2. Leny:
    23 mei 2017
    wat zijn jullie goed bezig!! sterkte voor de warmte.! Ap ben je ook aan het zingen op de fiets?
  3. Eric Dix:
    24 mei 2017
    Ha zusje, jullie zijn lekker bezig hoor. Al 500 km. in zes dagen. Ben benieuwd hoe het klimwerk jullie zal vergaan. Maar je hebt ervaring, dus je weet hoe je je energie moet verdelen. Wat mij betreft mogen jullie wel wat meer foto's uploaden.
  4. Ria Broer:
    24 mei 2017
    Het wordt vast nog hard werken. Wel heelleuk. Jullie kunnen het!!! Knap hoor en natuurlijk ook genieten. Zoiets doe jeniet iedere maand. Nog veel plezier en zorg goed voor elkaar.
  5. Wil SA:
    26 mei 2017
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Geweldig al zoveel gereden, ja het zal wel warm zijn, goed insmeren want verbanden ligt op de loer.
    Ook leuk dat jullie goed met elkaar omgaan.
    Hilde veel spinazie en pasta eten voor de spiertjes. Veel plezier .......
  6. Wil SA:
    26 mei 2017