Dag 19 Les Landes

5 juni 2017 - Onesse-et-Laharie, Frankrijk

Ergens is een foutje gemaakt met de dagen, want het is vandaag dag 19 nou ja, maakt niet zoveel uit.

Dag 19
Hilde:
Kon vanmorgen eigenlijk nog niet geloven dat Michel er echt niet meer bij was, zo bizar om ineens maar met z'n tweeën te zijn en zonder hem verder te gaan. Mis zijn humoristische inbreng en gewoon eigenlijk alles wat bij hem hoorde. Heel heel jammer. Rotgevoel. Echt een domper waar ik tenminste nog niet overheen ben.
Vandaag beetje saaie route door Les Landes, alsmaar rechte weggetjes door bossen en velden, weinig leuks te zien onderweg, sporadisch een dorp met wat leven.
Wel ergens ineens een prachtig oude kerkje met hele opvallende toren en ernaast een soort oude pelgrims-mijlpaal met erop 1000km naar Santiago en een beeld van een pelgrim erbij.  We schieten dus al aardig op.
 Om 4 uur  na 70 km kwamen we aan op een camping in Onesse-et-Laharie richting Dax. Camping met weinig gasten, het lijkt zelfs wel of wij de eindigen zijn .
In het dorp zag ik een bordje naar Mimizan, bekende badplaats voor surfers met grote surfschool. De hele dag goed weer met vrij veel zon, maar wel best harde wind tegen. Nou ja, in plaats van klimmen.
Ap kookt, macaroni met potje saus en tonijn. Smullen.

1. Wil SA:
    5 juni 2017
    Mooie foto's zeg, vooral kerkje heel apart. Nou het gaat jullie best lukken. En pasta voor de klimmetjes morgen...... altijd goed. Veel plezier.
  2. Mieke Wanders:
    5 juni 2017
    Snap dat je t moeilijk vindt! Al aardig op weg richting Spaanse grens! Ziet er mooi uit! Tot nu toe ken ik alle gebieden waar je doorheen bent gefietst! Alleen was dat over vele vakanties verspreid! En met een auto!
    Dit is wel van een SUPERklasse!! Ga door!
  3. Cor.veerhuis:
    6 juni 2017
    Ja 3 is gezelliger! Moet voor Michel ook een teleurstelling zijn als je moet afhaken. Toch weer 70km met wind tegen.
    Houd de moed erin!
  4. Eric Dix:
    6 juni 2017
    Het laat maar weer eens zien hoe zwaar zo'n tocht is. Maar tegen zadelpijn is niets te doen. Doorgaan maakt het alleen maar erger. Ik hoop dat jullie het redden. Aan het eten zal het in ieder geval liggen. Pasta voor de nodige koolhydraten . Veel succes!!!